كارآفريني
پنجره اي رو به دنياي كسب و كار
درباره وبلاگ


سلام خوش آمديد!!!! اين وبلاگ جهت ارتباط مستمر با هنرجويان هنرستان ها و تعامل با هنر آموزان عزير بويژه هنر آموزان دروس تكميل مهارت (كارآفريني و قانون كار ) طراحي شده است .
نويسندگان
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 10:34 :: نويسنده : آوجي

براي شناخت فرد كارآفرين بايد ابتدا بدانيم كه او چه كارهايي مي كند و سپس در يابيم كدام خصوصيات و ويژگي هاي شخصيتي او را از ديگران متمايز مي سازد ؟  

جزئيات بيشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, :: 17:6 :: نويسنده : آوجي


 

كتاب راهنماي سرمايه گذاري  ، براي كساني كه قصد سرمايه گذاري

در بازار كسب و كار ايران را دارند و همچنين شما دانش آموزان عزيز كه قصد نوشتن طرح كسب و كار (پروژه ) را داريد منبع بسيار با ارزشي است .

براي دانلود كتاب روي نام آن كليك نماييد

 

كتاب سرمايه گذاري در ايران 

جمعه 25 آذر 1390برچسب:, :: 15:17 :: نويسنده : آوجي

 

براي مشاهده و دانلود نمونه سوالات قانون كارروي لينك زير كليك نماييد

قانون كار 3

ضمناً فايل نمونه سوالات pdf  است

جمعه 25 آذر 1390برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : آوجي

 

 

براي ديدن سوالات قانون كار روي لينك زير  كليك كنيد 

 قانون كار1  


در بحث انواع كسب  و كارهاي كوچك ، به دوسته از كسب و كار ها كه اهيت بسيار زيادي دارند و و از بخش هاي حياتي و ضروري فعاليت هاي اقتصادي كشور هاي پيشرفته محسوب مي شوند . اشاره خواهد شد :

الف ) كسب و كار خانگي :

تعريف : به هر نوع فعاليت اقتصادي در محل سكونت شخصي كه با استفاده از وسايل و امكانات منزل راه اندازي شود ،  كسب و كار خانگي مي گويند.

اهميت كسب و كار خانگي : كسب و كارهاي خانگي از نظر ايجاد شغل ، نوآوري در عرضه محصول يا خدمات ، موجب تنوع و دگرگوني زيادي در اجتماع و اقتصاد هر كشور مي شوند . هچنين براي جوانان ، كسب و كارهاي خانگي ، نقطه شروع مناسب براي راه اندازي كسب و كار شخصي است زيرا راه انداژزي آن در مقايسه با ديگر انواع كسب و كار راحت تر است . به عنوان نمونه ، شما مي توانيد با يك دستگاه رايانه و يك خط تلفن ، يك كسب و كار اينترنتي راه بيندازيد و كارها و خدمات مختلفي را به مردم عرضه و از اين راه براي خود درآمد كسب كنيد. 

 

 

جهت مطالعه ادامه اين مبحث  به ادامه مطلب برويد    



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: 9:24 :: نويسنده : آوجي

در فصل قبل به اين موضوع اشاره گرديد كه به مرور زمان و به دليل پيشرفت هاي علمي و تكنولوژي هاي نوين كسب كارهاي تازه اي ايجاد مي شوند و فعاليت بعضي كسب ون كارها نيز قطع مي شود.كالا ها و خدماتي را كه شما مي خريد و يا دريافت مي كنيد از سوي كسب و كارها عرضه مي شود . در اين فصل شما با اين كسب و كار ها و ماهيت فعاليتشان آشنا مي شويد

 

براي مشاهده  كامل متن روي ادامه مطلب كليك فرماييد 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : آوجي

در قسمت اول از فصل دوم در مورد ضرورت تعيين اهداف شغلي و مزايا و مشكلات راه اندازي  كسب و كار صحبت كرديم ، در اين قسمت نگاهي به تحولات مشاغل در دوران هاي مختلف مي اندازيم و  برنامه ريزي مسير شغلي شما را مورد بررسي قرار مي دهيم .

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب برويد 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : آوجي

در فصل اول كتاب در مورد موفقيت صحبت شد و ياد گرفتيم كه براي رسيدن به موفقيت بايد اهداف مهمي براي براي خود در نظر بگيريم .

همانطور كه مي دانيد  انسان يك موجود اجتماعي است و هر موجود اجتماعي براي ادامه بقاي خود بايد با ديگران ارتباطات مختلفي را برقرار نمايد يعني بايد به جامعه خدمتي  ارائه نمايد تا از خدمات جامعه بهره مند شود و مي توان گفت هركس خدمت بيشتر و بهتري انجام دهد و بتواند از خدمات بيشتري در جامعه بهره مند گردد به مراحلي از موفقيت دست يافته است . لذا شما دانش آموزان نيز لازم است  به موفقيت هاي شغلي آينده خود فكر كنيد چراكه شما هم براي گذران زندگي و بقاي خود در اجتماع بايد درآمدي داشته باشيد . اگر يكي از اهداف شما انتخاب شغل مناسب باشد ، آن وقت بايد با مفهوم برنامه ريزي مسير شغلي آشنا شويد :

تعريف برنامه ريزي مسير شغلي : عبارت است از پيش بيني و انتخاب شغل براي آينده خويش .  

 

لطفا براي مشاهده ادامه درس  روي ادامه مطلب كليك نماييد

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 مهر 1387برچسب:, :: 21:22 :: نويسنده : آوجي

 

اين وبلاگ براي بهتر شدن به نظرات سازنده شما خوبان نيازمند است .  

1 فروردين 1387برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : آوجي

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 694207
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


Submit ExpressSEO Services & Tools